tisdag 12 juni 2012

Snyggt med rosa/lila skor?

HJÄLP!!! Nu har jag gjort bort mig igen........

Bettinas fina vita skor har blivit rosa/lila:(  
Borde inte jag veta att man inte blandar färger i tvätt maskinen???? JO det borde jag veta.....Jag som är övernoga med att sortera tvätt, eftersom jag avskyr ut tvättade kläder med en taskig gråaktig ton för att folk tvättat för varmt, med för mycket tvättmedel eller blekmedel....Nej jag borde inte kunna missa en sådan sak.

Men shit happens och nu har jag tvättat hennes vita skor tillsammans med mina, som hade RÖDA detaljer:(

Frågan är nu hur jag ska sälja in detta till henne......= Kolla gumman jag har fixat nya skor till dig:).

Eller = Du vet dina vita skor...De var ju rätt fula eller hur? Så jag tänkte att du älskar ju rosa:)

Eller = Vad tror du  om ett par rosa/lila skor till sommaren?:)

Slutar nog med att jag får lätta på plånboken och köpa nya vita;)

10 kommentarer:

  1. Slängde du in skorna i maskinen för att ha en ursäkt för skoshoppingen på fredag? Du kan väl knappast ha drabbat av samma sjukodom dom jag: förvirring? Lycka till på fredag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det skulle man ju kunna tro:) Men jag ska ju inte köpa skor utan sälja på Fredag....Förvirring och tankarna på morgondagen är nog orsaken;)

      Radera
  2. Hahaha! Man blir ju så trött på sig själv ;)
    Fast jag gillar ju råååsa så kör på att det är supersnygg med rosa dojjor :)

    Tack för hälsningen hos mig!
    Skoj att du gillar det du ser.
    Nu ska jag kika runt lite hos dig, ha det gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det funkade....Hennes kommentar var: Jaha vad coolt;)

      Radera
  3. Oops...fast vad bra att hon tyckte att det var coolt! :-D! Blev ju som nya!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var nog tur att det var hennes.Tror inte han i huset hade uppskattat rosa;)

      Radera
  4. Vilken tur i oturen att det var ok med henne! Ibland blir man ju trött på sig själv ;)

    Ha en bra dag och tack för ditt leende!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja trött blir man....Men det är ju bara att le och ta nya tag;)

      Radera
  5. Haha ja det kanske blir plånboken som töms :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tur det var tjejens när det nu blev rosa:)

      Radera