fredag 8 maj 2015

2 Mål uppnådda!

Ständigt på väg mot nya mål....Men jag njuter faktiskt av stunden också.

Som de här två senaste målen.

I Söndags vandrade vi Vättlefjällsvandringen utanför Göteborg. 25 km vandring i fantastiskt vacker natur.....Då är det inte svårt att njuta kan jag lova. Som krydda på moset passade jag så klart på att hälsa på mina favorittvillingar när vi ändå råkade vara i den trakten. Gott för både kropp och själ.

Sedan igår sprang lilla B och jag Vårruset i Jönköping tillsammans....5 km har vi ju sprungit förut på blodomloppet ett par gånger....men det är lika mysigt varje gång. Just det här att göra det tillsammans.

Nästa Mål är Midnattsloppet som jag inte kan bestämma mig för om jag ska springa Malmös eller Göteborgs.....Hmm Det blir nog båda;).


Lilla B hade med sig en kompis på vandringen och de var så duktiga.

Inte helt lätt att ta sig fram överallt

Men en härligt solig dag!

13 kommentarer:

  1. I Åstorp har vi Skanneloppet. Det tycker jag absolut du ska testa nån gång. Det går precis utanför mitt hus, så jag kan sätta upp en vätskekontroll till dig där. Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till de två målen. Det första verkar vara riktigt trevligt. Att göra loppet gemensamt verkar mysigt. Ställ du upp i båda nattloppen så kan du jämföra vilket som var bäst. Helgkram Bosse

    SvaraRadera
  3. Härligt! Du vet att det brukar vara ett lopp på Etna varje år va? ;)

    SvaraRadera
  4. vad härligt när man når sina mål :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut....Det gäller bara att inte ställa för höga krav på sig själv:)

      Radera
  5. Så härligt det såg ut! Och så mysigt att du fick träffa tvillingarna :)
    Ha det så bra
    Kram

    SvaraRadera
  6. Har ju sett dina bilder på fb och det har verkligen sett mysigt ut. Kul att kunna göra sådana saker med dottern. Hur gammal är hon ?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lilla B fyller 12 år i slutet på September.
      Kram

      Radera