torsdag 28 mars 2013

Ny presentation!

Insåg efter mitt förra inlägg att alla inte vet vem jag är och framför allt inte vet hur jag är:)

Så jag kör en ny presentation:

Jag är en lätt  överviktig medelålders 49 år ung kvinna.

Mamma till tre fantastiska individer.....Pojke född 85, Pojke född 88 och Flicka född 03...

Sambo med G.

Jobbar och har hela mitt vuxna liv(Utom ett år som arbetssökande.) jobbat inom dagligvaruhandeln i många olika skepnader. Nu som innesäljare med kontor i hemmet.

Jag har mycket tankar och åsikter. Men väljer att skriva mest om mig själv och mitt liv på ett skämtsamt sätt.....Tycker att det finns alldeles för mycket allvar i livet för att man ska behöva älta saker fram och tillbaka......Visst delar jag ibland även tråkiga saker här. Men oftast håller jag privatliv och närstående utanför min Blogg:)

Jag har alltid tyckt om att röra mycket på mig, särskilt ute i naturen.....Äter gärna sunt och gott....Men ofta för mycket av det goda. Då jag är en livsnjutare.....Detta skriver jag ofta om....Men även där med mycket ironi och inte alls så allvarligt menat.

Så till er som läser här......Ta inte allt jag skriver så bokstavligt.....Livet är en fest och nu börjar Påsken....Vilket innebär att mitt godisuppehåll gör ett litet stopp...

Ska försöka att inte vräka i mig som förra året. För då gick det riktigt illa;)))



6 kommentarer:

  1. Jag kände igen mig själv i en del av din presentation ..förutom åldern då så klart. Det är länge sen jag var så ung som du. Jag önskar dig en riktigt GOD Påsk

    SvaraRadera
  2. Du är i sinnet minst lika ung Gunnel och så har vi samma humor....Så för dig behöver man aldrig förklara sig;)

    SvaraRadera
  3. Roligt att veta lite mera om dig. Ironi, det gillar jag med, fast jag kan vara allvarlig ibland.

    Glad chokladpåsk!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag är nog också allvarig ibland....Så det är inte alltid lätt att veta om jag skojar eller är allvarlig:)
      Mycket choklad önskar jag dig med:)

      Radera