söndag 9 mars 2014

Aldrig får man vara riktigt nöjd....

Eller jo det får man ju:)

Nu är jag nöjd för att:

Jag sprang (joggade) 5 km igår. Trots att jag inte borde pga en riktigt jäklig förkylning. Som faktiskt gav mig en nära döden upplevelse.....Men jag gjorde det och jag överlevde:)

Dessutom är jag nöjd med att Sanna vann i "Mello". Helt klart min favorit!

Sedan är jag faktiskt nöjd med att jag idag har promenerat sammanlagt 1,2 mil.....

Jag är också oerhört nöjd med att det är Vår och jag såg idag de första små krokusarna ute i solen:).

Att jag har putsat ett antal fönster och bytt lite gardiner känner jag mig fantastiskt nöjd med.

Mina båda söner med sina fina tjejer kom på spontanfika igår = JAG JÄTTEGLAD OCH NÖJD!

Nu håller jag på att baka veckans bröd. Har mixtrat lite med receptet och slängt i lite blåbär på försök.
(Tror och hoppas på att jag kommer att bli nöjd med resultatet.)

Men så var det ju det där med förkylningen och att lilla B faktiskt är riktigt risig av sin förkylning....

Så kanske får man aldrig vara riktigt nöjd;)


8 kommentarer:

  1. Bra idé det där att tänka efter allt man är nöjd med. Då blir förhoppningsvis den listan längre än den onöjda. Kanske det hjälper upp humöret ibland, Jag ska testa. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut! Testa du...Men du är ju redan positiv för det mesta:)
      Kram

      Radera
  2. Härlig känsla att ha så mycket att vara nöjd över. Kram åse

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst finns det massor att vara nöjd över!
      Kram

      Radera
  3. Förnöjsamhet är en härlig känsla. KRAM

    SvaraRadera
  4. Även solen har fläckar. Ni blir säkert av med bacilluskerna snart. Lät spännande med blåbär. Det var en rejäl nöjdlista. Visst är det mycket att vara glad och tacksam över. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bacilluskerna på väg bort!! Torkade blåbär i brödet riktigt bra!! Nöjdlistan växer!!
      kram

      Radera