måndag 20 oktober 2014

Klart att jag ska ha paket!

Det blev ju lite jobbigt det där att grannen fick paket. men jag fick inget:(....

Efter att ha grämt mig några dagar, kom jag på lösningen....

Jag satte mig vid datorn och beställde lite saker. Så där bara:).

Redan förra veckan gav det utdelning.....En styck bok från Solbos förlag: Skimrande ögonblick och dagar i grått skriven av Bo och Solveig Liden....(Har börjat läsa lite och den verkar lovande.)

Nu väntar jag på en styck Glossybox, (Lite lyx och flärd för det är jag värd.)

Skolfoton på lilla B.....

Några flaskor vin av Kajsa Bergkvists vita....(Fairtrade).

Smart va....Allt är adresserat till mig och ingen annan....

12 kommentarer:

  1. Haha! En kvinna som ser till att något händer. Underbart! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra kvinna reder egen sås...Eller hur var det nu?;))

      Radera
  2. Det tyckte jag var bra gjort av dig! För paket är roligt att få :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. ja så kan man ju också göra för att döva si besvikelse :)

    SvaraRadera
  4. Man får unna sig. Vi har också beställt bok och cd från Cdon Moriano och The Essential Paul Simon. Gött!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt! Då har ni också lite att se fram emot:)

      Radera
  5. Klart du ska ha paket och när man inte får det ena får man ta det andra :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Själv är bäste dräng! Så klart du ska ha paket! Även om det inte innehåller ett miljonarv så är det alltid uppiggande.

    Jaså, du håller på med Buzzador? Är det kul? Bra? Lönsamt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var lite så jag tänkte;).
      Buzzador är kul....Men absolut inte lönsamt....

      Radera