tisdag 28 oktober 2014

Ensam hemma!

Jaha ja....Här sitter jag.
Alldeles alldeles ensam.

Lilla B sover över hos en kompis och stora G är i stan på AW med sina kollegor från lokalredaktionerna runt om i bygden.

Lilla mini b hämtades nyss upp av sin matte.

Kvar blev jag....Alldeles, alldeles ensam hemma en Tisdagskväll i Oktober.....
Jag funderar lite på om jag ska leta fram kläderna från den här Halloweenfesten som vi hade för några år sedan.
Jag kan ju gå runt i kvarteret och skrämma grannarna;)):


Eller så kryper jag helt enkelt upp i soffan med min bok och en JÄTTESTOR skål med popcorn:):


Trevlig Tisdagskväll på er alla!



12 kommentarer:

  1. Ja nu är det verkligen snart dags att pocka fram Halloweenkläderna :) Men hu vad skrämmande de såg ut. Jag ska nog låsa dörren ordentligt om mig på fredag :)
    Ha en mysig ensamkväll!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja det fick bli en mysig kväll i soffan:)
      Kram

      Radera
  2. ja önskar en trevlig onsdag då :)

    SvaraRadera
  3. Det sista altenativet verkar bra för nerverna...grannarnas alltså. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var nog det....Men lite kul vore det allt;).
      Kram

      Radera
  4. Du måste vara snäll mot grannarna och behärska dig. :) Kram Bosse

    SvaraRadera
  5. Hej! Popcorn är de enda snacksen som jag äter. Inte ofta dock, för jag kan inte sluta när jag väl börjat...chips har jag aldrig gillat, nötter är för feta ostbågar gudomliga, så de är ajaj förbjudna. Du kanske sitter och tittar på bönderna du också, liksom jag? Vet du, ska man hålla en hök oavsett att man handskar då bör man nog vara van att hanterna fåglar och det är ju min granne som har höns och ankor.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig ang snacks....Popcorn är bäst efter ostbågar som är farligt goda och bör portförbjudas:)
      kram

      Radera
  6. Krypa upp i soffan är alltid mysigt ! Gillar bilderna... :-)

    SvaraRadera