söndag 4 januari 2015

Hur gick det sedan?

5 viktiga frågor till kristallkulan!

Kommer någon ihåg det här inlägget från Januari 2014?

http://susmar64.blogspot.se/2014_01_01_archive.html


Vill ni veta svaren?


Ok här kommer de:


1. Väldigt nära det som jag kallade realistiskt svar....Missade rätt ordentligt ang Tjejmilen. MEN sprang mitt första och definitivt inte sista Midnattslopp på helt ok tid.....Tränade bra och skötte 5:2 dieten hyfsat.....Tar nya tag nu igen efter helgen.

2. Alltså.......NEJ!!!!


3. Halvvägs på det realistiska....Trappan klar. Toan ej klar, men numera ganska akut. Då den läcker. så vi har stängt av den helt:(.


4. Helt rätt veckor!!!! Fantastiska, soliga , lata , underbara, ljuvliga........


5. Nej Madeira hade jag helt glömt bort när jag bokade Lanzarote:))).
Men det blev en nyårsafton i kortärmat den här gången också....



Så vi kör väl en ny omgång här nu ang 2015.

1. Kommer jag att lägga i en högre växel och gå ner ytterligare 10 kg. Samt träna bort den stora bilringen runt midjan?

2. Tänderna igen????

3. Blir Toan klar och så lägger jag till vardagsrummet?.

4. Kommer jag att åka till Göteborg väldigt många gånger under detta året? 

5.Är det verkligen möjligt att Nyår kommer att firas i Skillingaryd.


Svaren så som jag hoppas på:

1. Ja för tusan!

2. Hmmpf:(

3. Ja för tusan!

4. Eh högst troligt JA!

5. Nej för tusan!


Sedan var det ju det där realistiska svaret:

1. Kanske ingen högre växel, men fortsätta som jag gjort nu. Så kommer det nog att ramla av ett par kg till och bilringen. Suck den sitter nog där den sitter.

2.Tjofaderittan lambo!

3. Toan kommer att bli klar!

4. Inte ens vilda hästar kommer att kunna stoppa mig.

5. Svår fråga....Men nej det tror jag inte.


Januari 2016 vet vi om jag hade rätt;).


Bonusfråga: Kommer jag att börja blogga igen?




14 kommentarer:

  1. Jasså du ger högtidliga nyårslöften du....det passar inte mig. Men du är nog ambitiösare på alla sätt och vis. Lycka till nu, o välkommen tillbaka till blogglivet om du skulle känna för det
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej aldrig Nyårslöften Paula. Bara spekulationer om vad som kanske kommer att hända under året ;)

      Radera
  2. Kanske då och då. Men iallafall en gång när vi får veta hur det gick 2015

    SvaraRadera
  3. Ska bli spännande att se resultaten nästa år. På bonusfrågan svara jag JAAAAAA! för det var väl så att du ville ha ett råd ifall du skulle börja blogga igen? God fortsättning och vi hörs väl snart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svårt att motstå och det rycker allt i bloggfingrarna. har ju hänt och händer så mycket nu....Jag gör nog ett försök och så får vi se hur det går:) Kram!

      Radera
  4. Är ju den delen av bloggandet som är såå kul ,att man lätt kan gå tillbaka och se vad som hände och som du vad du hade för förväntningar på 2014.
    Jag hoppas dina önskningar slår in.
    Och kul att ha tillbaka dig på bloggen :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det så.....Men fattar inte att det nästan är ett år sedan jag skrev inlägget om kritallkulan:).
      Kram

      Radera
  5. då väntar vi med spänning på facit då :)

    SvaraRadera
  6. Ja, det är klart att du kommer att börja blogga igen :) Kul!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Försöker nog ett tag ialla fall:).
      Kram

      Radera
  7. Jag går direkt på sexet. JAAAAA! Jag vill ha dig som en aktiv blotta ... bloggare. :)
    Hur har ni gjort med ... eller har jag inte med det att göra. Knackar ni på hos grannen när ni är nödiga? Uppskattar de det mitt i natta? Aha! Det finns en toalett till. :)
    Tänder är viktiga men ack så dyrt att fixa till. Hoppas du når det målet till nästa gång. Vad är det för fel med en vit jul och nyår i Skillingaryd? Det ska bli spännande att se hur facit blir. Låt oss först ha en härlig vår och sommar. Kanske är det inbillning, men jag tycker redan att det är ett annat ljus och annan doft utomhus som för mina tankar mot våren. Vi har precis varit vid havet och plockat några fina stenar. Kram Bosse.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du tänker snabbt du Bosse...Klart vi har en toa till:).
      Ja tänderna är ju ett kapitel för sig....Här handlar det mest om fobi och sk tandläkareskräck. Den ökades ju på när jag blev borrad under tungan för ett par år sedan:(. Jul firar vi nästan alltid i Skillingaryd...Endast en test i år som inte kommer att upprepas. men Nyår har vi firat söderöver i många år nu.....

      Radera