torsdag 6 december 2012

Jag har fått en Award!


Av Agneta som skriver bloggen  www.agbl.wordpress.com har jag fått en "award"....
Jag hade ingen aning om vad det är för något....Men om jag har fattat det hela rätt. Så ska jag svara på ett antal frågor här i bloggen och sedan passa vidare till fem andra bloggare....

Kul tycker jag. Så här kör vi:


Drömresa?

Min dröm är att vandra Inkaleden:)

Favoritsysselsättning?

Att vara ute i skog och mark, vandra och bara njuta av naturen.

Hur många gånger går du in på Facebook per dag?

Blir nog ganska många det....Är ju så rädd att missa något viktigt;))

Vad önskar du dig i julklapp?

Alltid en spabehandling!

Favoritmat på julbordet?

Lax i alla former utom gravad!

Drömyrke?

Inte en susning....Har haft gott om tid att fundera under mitt år som arbetslös....Men inte kommit fram till något.....

Favorittidning/magasin?

Nej!

Favoritplats i Sverige?

Varsomhelst där jag får vara tillsammans med mina tre barn!!!

Thaimat, grekiskt, italienskt eller svensk husmanskost?

Italienskt utan tvekan!!

Favoritdesigner?

Ja du....Inte en aning:)

Vad gör dig lycklig en måndag?

Som alla dagar: Min dotters leende när hon vaknar och morgonkramen!!!!

Vad driver dig att skriva blogg varje dag?

Skriver inte så ofta längre....Men har ett behov att berätta och få respons:)

Om du fick välja själv, vart skulle du då vilja bo?

Ett renoveringobjekt i Italien....( Med ursnygga hantverkare.)

Stadsbrutta eller lanttös?

Lantis så ända in i hoppsan!

Vilken är din största tillgång enligt dig själv?

Ger aldrig upp!

Vilken är din största tillgång enligt andra tror du?

Positiv till det mesta....

Favoritmat?

Älskar all mat och mycket;)

Har du någon kändis du är inspirerad av?

Eh...Nej:)

Tror du på tankens kraft?

Absolut!!!

Vart vill du åka på semester nästa gång?

Åker till Grand Canaria om tre vecko. Så ja.....

Vad är lyx för dig?

Resor, spa, Champange och en massa andra ytliga saker:)


Ja det var lite svar om vem jag är....Eller tror att jag är;)

Jag kommer att skicka vidare till fem st som jag har lärt känna lite genom bloggandet. Men gärna vill lära känna mer....

Pantertanten Gunnel, http://sigrid-gunelsblogg.blogspot.se


Stenströms Bloggeria, www.stenstromsbloggeria.blogspot.se

Majberggrens´svärld www.blogger.com/profile/024560749714

Livet på Citronodlingen,www.pysen73.blogspot.se


Chessie....www.chessie.blogg.se


Hoppas ni nappar så att jag får läsa om er!



8 kommentarer:

  1. Tack för awarden. Funderar på svaren så det knakar.

    SvaraRadera
  2. Kul att läsa lite mer om dig!! :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att läsa lite om dig och kul att du skickade den vidare till mig . Ska klura lite på den innan jag svarar :)

    Ha en fin kväll
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är inte helt lätt även om frågorna är enkla;)

      Radera
  4. Kul grej! Knåpar fn på svaren....//M

    SvaraRadera