tisdag 25 december 2012

Vit Jul!

Ja nog blev det en vit jul alltid:)
Natten till julafton snöade det riktigt ordentligt och på morgonen var det knappt att vi kom utanför dörren.......


Men redan igår började det töa och nu är det inte mycket kvar. Gatan utanför är en enda isbana och snötäcket sjunker....


Nu har vi firat en Julafton helt själva och i dag ska vi fira hemma hos min äldste son tillsammans med alla "barnen".




I morgon bär det av till sol och värme. Väskorna står packade så vi kan bara ge oss iväg.....
Jag vill önska alla mina Blogg vänner ett riktigt GOTT NYTT ÅR redan nu. För jag kommer inte att skriva mer förrän i mitten på Januari:)
 
 
 
 

14 kommentarer:

  1. Jag önskar dig med ett Gott Nytt År! Ha en riktigt skön semester. Kram

    SvaraRadera
  2. Önskar trevlig resa och ett Gott Nytt 2013 /M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla:) Vi hade det så trevligt!

      Radera
  3. Så härligt det låter med sol och värme - hoppas ni njuter och kanske du återkommer med bilder från resan sedan i mitten av januari?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt var det och bilder hade jag tänkt visa idag. men någonting har ändrats så att jag inte får in bilderna till bloggen ...Morr, Grrr:(

      Radera
  4. I skrivande stund sitter du nog vid en pool eller strand och plaskar med fötterna i det klara vattnet. Åh vad underbart! Vädret hos mig är strålande sol på blå himmel. Det är också plusgrader.

    Sköt om dig och Njuuuuuut!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej blogvännen

    Först vill jag passa på att önska ett riktigt GOTT NYTT ÅR

    Sen till mitt ärende som rör gästbloggning.

    Jag har planer på att fortsätta med detta inlägg varje vecka hos mig och undrar om du vill göra mig den tjänsten och vara med på detta nästa år det kan ju bli några inlägg under året beroende på hur många som anmäler sig.

    Min tanke för 2013 är att ni första gången skriver fritt o sen kanske vi kan hitta ett tema för andra gången o sen blir det fritt igen J

    Dessutom tänkte jag byta dag till Lördag eftersom oftast har jag mer tid att lägga ut bloggen då J

    Så det blir som förra året en dag i veckan, ni mailar mig text o bilder o jag lägger ut med länkar till er blog hos mig på lördagar, ska dessutom försöka påminna alla 1 vecka innan J

    Sen vore jag jätte glad om ni kunde hjälpa till o ragga gästbloggare för desto fler det blir desto färre inlägg behöver ni ju skriva hehehe

    Skicka gärna ett svar så jag vet om ni vill va med eftersom första inlägget skall ju ut redan på lördag den 5 januari 2013.

    Ha ett gott slut

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för erbjudandet. Men jag känner att jag knappt hinner med min egen blogg i vår. så jag avstår....Men kommer givetvis att fortsätta hälsa på hos dig:)

      Radera
  6. Jag antar att du firar in det nya året i bättre väder än vad jag gör. Ha det så bra och ett Gott Nytt År. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mhmmmm att vi gjorde:) Gott nytt och kram på dig Gunnel!

      Radera
  7. God fortsättning! Ser på FB att ni har en härlig semester:-)

    SvaraRadera