onsdag 8 januari 2014

Utvilad men ack så trött:)

Hej!
Här är jag igen......
Undrar just om någon har saknat mig;)

Sent i går kväll landade vårt plan i  ett regnigt Göteborg och efter ett par timmar i bilen somnade vi helt ovaggade i våra sängar.

Idag vaknade vi till ett mörker som vi nästan glömt bort under våra  fantastiska veckor med soliga dagar och sköna kvällar....

Jag är sjukt trött ikväll och tänker därför bara säga hej och god fortsättning till er alla.

Bjuder på några bilder från våra första dagar på Teneriffa.


Vadå solsemester? Det är ju snö ju!!! Jamen visst på Teide ja....










14 kommentarer:

  1. Så glad jag blev när jag såg din kommentar! Jag har verkligen saknat dina inlägg, men unnat dig en fin semester. Ska bli kul att höra om hur ni har haft det. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack:) Jag får väl låta bilderna tala några dagar framåt
      Kram

      Radera
  2. då har ni fått se mer snö än vi :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha:) Ja det har vi ju....Undrar just om det blir någon vinter?

      Radera
  3. Välkomna hem till Sverige igen .
    Vilka härliga bilder du har bjudit på både här och på fb . Man blev lite lätt avundsjuk .
    Ha en fortsatt fin start på året.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar:)
      Inte menat att göra någon avundsjuk;)))Det kommer fler bilder:)
      Kram

      Radera
  4. Det är klart att jag saknat dig. Tänk att du sett mer snö än vad jag sett dessa veckor. Sov du vidare. Här är ändå så grått.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack:) Undrar om vintern tänker komma hit i helgen?

      Radera
  5. Vi är nog många som har saknat dig. Välkommen hem :)

    SvaraRadera
  6. Välkommen tillbaka till kalla Sverige igen!
    Fast jag tror att du sett mera snö än vi har här i alla fall, men det lär ju komma nu till helgen.
    Vi har varit på Teneriffa en gång, men åkte inte upp till Teide. Under årens lopp har det blivit massor av bergsturer, så vi avstod från den.

    Beträffande Antikrundan - jag var inte med på inspelningen, men sonen och sonhustrun var där, men jag lyckades inte syn på dem.

    Ha en skön helg!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har man sett andra bergsturer så är Teide inget att lägga tid på.
      Vi hade räknat med att få vandra upp från Linbanans stop till toppen.
      Men det var inte tillåtet längre. Så det kändes lite snopet:(

      Radera