tisdag 11 februari 2014

Alla kan väl tjejshoppa:)

Nu när det snackas så mycket om hon han eller hen.Den det eller den. Spelar roll vad eller vem man är.
Alla har samma värde. Så är det bara!!!!!

Men lite kul var det när stora G frågade lilla B om inte de kunde åka och tjejshoppa nu på sportlovet. Jag jobbar och stora G har tagit två semesterdagar för att umgås och ha mysigt med lilla B.

Lite avundssjuk är jag allt. Men mest unnar jag de den tiden bara de två. Lilla B och jag har ju våra traditioner på loven. Hemmaspa, bakdag och tjejshopping.

Inte visste jag att det var just tjejshoppingen som stora G varit mest avis på ;)))

Eller undrar vad han tror att det är? Hmm shoppa tjejer kanske;)

Nu är de iväg i stora staden och jag får en skön stund för mig själv här efter jobbet....

I Fredags fick jag en så underbar blombukett från en kund. Det värmer så mycket och jag blev så glad att jag öppnade en flaska cava på kvällen.

Ett hett tips är: Om man är två vuxna i en familj och den ena ÄLSKAR cava. medan den andre INTE gör det.....Då bör man INTE korka upp en flaska på Fredagskvällen......Man får en fruktansvärd huvudvärk på Lördagen:) Iallafall den av de två som råkar ÄLSKA allt som bubblar i glasen:)


7 kommentarer:

  1. När jag var ung kunde jag få migrän av vissa dofter. Det är säkert samma du råkar ut för nu. Har du provat med tvättklämma i näsan? Det funkar ju för en del surströmmingsätare. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det där med dofter och migrän känner jag igen....Men den här gången kan jag nog inte skylla på det;)

      Radera
  2. Ibland får den där huvudvärken vara värd sitt pris. ;)

    SvaraRadera
  3. Vad roligt med tjejshopping, klart man blir avis om man inte får förla med :)
    Kram och ha en fin alla hjärtans dag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tog igen det lite idag med att gå på Bio med lilla B. Filmen Frost var helt underbar:)
      Kram

      Radera
  4. Cava mmmm så gott , ett härligt bubbel att hälla i glaset.ha en skön kväll. Kram Åse

    SvaraRadera