onsdag 24 oktober 2012

Blir lite irriterad så.....

Det finns saker som jag blir irriterad på:
Företag som inte respekterar att man inte vill bli störd av en telefon som ringer med en massa erbjudanden som man inte är intresserad av:(((( Oerhört jobbigt när man har sitt kontor hemma och privata telefonen ringer och man är så fruktansvärt nyfiken som jag att man varje gång reser sig upp och svarar;)


Jehovas vittnen som envisas med att ringa på dörren trots att vi för två veckor sedan sa åt dem att vi inte är intresserade av deras tänkesätt:((( Går Fetbort!!!


Mystiska bilar som stannar utanför vårt hus. Tar ett kort och sedan åker vidare:((((
Gillar jag inte alls!

Längtade lite till sommaren. När jag kom på att det regnade då med:)))
 
Bara så att ni vet....Annars är allt bra och jag är pigg och glad:) Tjoho!!!

6 kommentarer:

  1. Detta med Jehovas vittnen. Har tidigare fått massor av besök av dem och du ska inte säga att "du inte delar deras tro" mm för då känner de som sin uppgift att besöka dig om och om igen för att "tala dig till rätta". Fråga istället HUR du ska göra för att slippa bli störd av dem? Sen telefonen, du har väl anmält dig till NIX. Det gäller ju bara privatpersoner men är jättebra tycker jag. //M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får testa det nästa gång de dyker upp:) Jo vi är med i Nix. Men jag tycker att det respekteras dåligt....

      Radera
  2. Va läskigt med bilen... Se till att låsa ordentligt om dig... :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det känns ju lite skumt:( Jag låser alla dörrar när de andra gått för dagen.

      Radera
  3. Jag har anmält mig till Nix, men det funkar inte alls som jag tänkt mig. Det rings fortfarande onödiga samtal hit. Det borde finnas en skylt där det står Reklam och Jehovas undanbedes, för vi har åtmintone inga andra religösa sekter som kommer och knackar på här. Husfotograferingen låter skum. Har grannarna upplevt samma sak? Ha det gott

    SvaraRadera
  4. Håller med om att Nix inte funkar så bra....Nej jag tror att Jehovas är ganska ensamma om det sättet....Nej det var ju en ren tillfällighet att jag fick se det när vi satt och åt middag....Det gick väldigt fort. Bilen stannade, upp med mobilkamera, blixt , sedan åkte den vidare direkt:((

    SvaraRadera