söndag 21 oktober 2012

Rik som ett troll!

Idag känner jag mig rik.
Rik på tid....Jag sitter här och tycker att jag har hur mycket tid som helst. En ganska skön känsla:)

Vi kom upp ur sängarna i lagom tid för att vara en ledig Söndagsmorgon. Käkade långfrukost och begav oss sedan upp till "Grönan" för att ta oss runt frisksportsföreningens tipspromenad.

Fika intogs i klubbhuset och där köpte jag några lotter mest för att stödja föreningen.
Gissa vad??
Jag vann!!!

Efteråt följde lilla B med en kompis hem och nu sitter jag här med köttgrytan puttrandes på spisen och känner mig RIK på både tid och lottvinstpengar;)

Egentligen borde jag gå ut och gräva lite i min trädgård. Men det tänker jag inte göra. Jag tänker bara sitta här och  njuta av att vara RIK......

17 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja inte så vanlig. Så det vill till att njuta;)

      Radera
  2. Grattis !

    Själv fick jag in en liten vinst på lotto och det är ju roligt för det händer ju inte för ofta .

    Ha en fin dag .
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju så kul att vinna även små vinster:)

      Radera
  3. Svar
    1. Ja och tänk vad mycket pengar det kan vara på den nya lotten;)

      Radera
  4. Ja vilken tur du har, njut det gör du rätt i vi är ltie dåliga på sånt vi människor :)

    SvaraRadera
  5. Låter så jäkla gött! Som det ska va!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Kl att du hänger på min utmaning men jag tror nog du klarar den lätt , du har ju ett större mål ( Göteborgsvarvet ) . Min sambo ska också springa så jag hejar fram er !

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst ja....Göteborgsvarvet var det..Hmmm;)

      Radera
  7. Grattis till storvinsten! En del har en makalös tur. Du får berätta sen vad du gjort för all pengarna. Kram

    SvaraRadera