söndag 26 maj 2013

Det duggar kändistätt i helgen:)

Jag älskar när saker bara händer....Spontant så att man slipper hålla på att planera och fixa och greja.

I Fredags förmiddag ringde en av mina bästa vänner och frågade om jag och lilla B ville följa med ner till Helsingborg på Lördagen......Hon hade fått tag på biljetter till en liten festival vid Väla center med konserter, modevisning och tävlingar.....

Några minuter senare hade jag tackat ja och igår vid lunchtid drog vi iväg ner till skånelandet:)

Vi fick en härlig eftermiddag/kväll/natt och var inte hemma förrän 02.00 i natt.
Då hade en lycklig lilla B fått se och höra SeanBanan, Ulrik Muhnter och Erik Saade live samma kväll.....När vi sent på kvällen stod och dansade till Saade lutade hon sig fram mot mig och  sa: Den här kvällen kommer jag aldrig att glömma:)


Så lite trötta är vi idag. Men nu har hon gett sig iväg till Åkers kyrka. För om ett par timmar ska hon tillsammans med barn och vuxenkörer uppträda med Sonja Aldén...

Hon ska dessutom läsa en vers om vårens första lärka inför en fullsatt kyrka....(Hoppas hon håller sig vaken.).......

2 kommentarer:

  1. Jag läste i HD idag att konserten var en succé. Kul initiativ tycker jag, även om det klagats på att man måste handla för 1000kr för att få biljett. Det är ingen större konst att göra av med den summan där, och en konsertbiljett var som helst annars är inte gratis. Men gnällspikar finns överallt. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja jag kan ju inte klaga för vi fick våra biljetter av en vän som fått dem av en arbetskamrat som fått dem av sin mamma....:)))Det var tydligen "mamman" och "mostern som shoppat loss en dag på Väla;))

    SvaraRadera