fredag 11 januari 2013

Som en dröm:)

Efter att ha varit hemma i två dagar och tvättat, jobbat, varit hos frissan, skickat iväg Bettina till skolan och Friidrotten. Känns det som om resan vi varit på bara var en dröm......

Två veckor med sol, bad, Sangria, Champagne och alldeles för mycket mat....Ja som en dröm:)

Idag nöjer jag mig med att bjuda på lite bilder från denna underbara dröm.....För jag måste börja leta efter en ny resa att längta efter;)

Eller det skulle jag visst inte alls göra:(
Någonting har ändrats så att jag inte kan hämta hem bilder till bloggen:(((

10 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka! Du är efterlängtad. Jag har med haft bildkrångel, men det rättade till sig själv. Hoppas du har samma tur, för det ska bli kul att se lite bilder. Förstår att ni haft det underbart. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla!!
      Ja jag hoppas verkligen att det löser sig....Nu får jag ta och hoppa runt lite hos er andra:)Kram!

      Radera
  2. Bildkrångel är du inte ensam om verkar det som. Jag har sett det på flera bloggar idag.

    Välkommen hem till vintern igen!

    Och varmt tack för din rara kommentar hos mig, den värmde!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då ordnar det sig kanske snart....Jo nog har vi kommit hem till vinter Brrr:)

      Radera
  3. Välkommen tillbaka :) Surfar du med explorer? Jag såg någon som inte lyckades via explorer, men när man bytte till chrome funkade det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack:) Jag får väl kanske testa det....

      Radera
  4. Längtar också efter att få resa nu. Till sol och värme

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det värsta är att man vill åka igen så fort man kommer hem:)

      Radera
  5. På wordpress funkar det bra med bilder.
    Härligt att ni haft det så bra som i en dröm :-)Känner igen det där...när man kommit hem från en resa vill man genast boka en ny!!
    Längtar till påsk...då drar jag!
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera