söndag 13 januari 2013

Testing testing...

Nu har jag bytt webbläsare. Så nu ska jag testa att lägga upp lite bilder från vår semester på Gran canaria:)

Vi bodde högt upp på en klippa ovanför Puerto Rico. Utsikten var förtrollande över havet. Särskilt morgon och kväll.

Här får ni några smakprover. Ursäkta skärpa och annat. Jag tar mina bilder med en I phone4. Så det blir som det blir;)


Det först vi gjorde när vi kom fram var att fylla upp kylskåpet med viktig proviant hemifrån:)
















Inte svårt att ladda sina batterier. Med den här bilden på näthinnan det sista man ser varje kväll och en vacker soluppgång på morgonen.







3 kommentarer:

  1. Vet precis var du har ditt hotell. Själv bodde jag vid Playa de Mogan när jag var där i 14 dagar för några år sen med dottern. En fantastiskt vacker lagun med klarblått genomskinligt vatten.

    Förstår att det känns som en dröm. Det brukar göra det när man kommit hem. Och SOM man längtar tillbaka och börjar planera nästa resa. Jag vet precis hur du känner. Men efter några veckor har man acklimatiserat sig hemma och det känns ganska lugnt.

    Hoppas du haft det helt underbart!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj, vilka fina bilder! Har du kommit in i gamla vanliga rutiner nu? Vädret är ju en aning kallare här än vad du varit van vid ett tag. Kram

    SvaraRadera
  3. Välkommen hem o vilka fin fina bilder

    SvaraRadera