måndag 23 juli 2012

Nu vet jag vad jag ska göra!

Man testar ju lite olika stilar genom livet. Särskilt i tonåren går man igenom olika faser och kollar in lite vilken stil som passar en bäst.
Sedan jag blev vuxen har jag väl alltid trott att jag hittat rätt. Inom handel, butik, sälj mm har varit det som känts rätt för mig. Rent yrkesmässigt.
Viktigt för mig är att jag trivs i rollen vad gäller kläder och utstyrsel.
Så till saken.......När vi var på Universeum i Göteborg för en vecka sedan insåg jag att jag äntligen hittat rätt......Jag ska bli Astronaut när jag blir stor:)
Passar mig av flera andledningar:

1. Man får känna sig viktlös. (Vemvill inte det?).

2. Snygga arbetskläder;) (Hmmpf, fniss, fniss.)

3. Man ska hålla sig i fysiskt god kondition. (Jag får ännu en andledning att träna.) .

7 kommentarer:

  1. Haha! Jag skulle kunna tänka mig att extraknäcka som astronaut bara p.g.a. den första anledningen du skrev. Ska jag känna mig viktlös till vardags vill jag nog ha lite fräsigare kläder. Kram

    SvaraRadera
  2. Du blir säkert en perfekt astronaut och dressen klär dig ju verkligen! Fniss, fniss!

    SvaraRadera
  3. frågan är om det är möjligt att bli astronaut i dessa dagar :)

    SvaraRadera