måndag 26 augusti 2013

Ryggstatus!

Tack alla som kom med snälla kommentarer ang min rygg.

Idag är det mycket bättre och känns mer som träningsvärk.

Om jag ska ställa en egen amatördiagnos så var det nog en kombination av ovana rörelser, joggning på hårt underlag och något mer svårbestämt som gjorde att något hamnade i kläm och behövde göra sig synligt/hört;)

Nej skämt åsido så har jag ingen aning om vad som hände. Bara att det gjorde fruktansvärt ont och att jag helst slipper uppleva det igen.

Jag har mest fått stå upp på jobbet idag. Men det går ju ganska bra och ikväll har jag varit ute på en lite längre promenad. Så kanske vågar jag mig på lite lätt träning imorgon.

Funderar lite på vart vi ska resa över nyår.....För det brukar vara ett så bra avbrott i Vintern att ge sig iväg ett par veckor kring årsskiftet...Kuba, Jamaica eller Teneriffa?

Kollade lite på gamla bilder och hittade de här som ju visar att vintern är ganska mysig ändå.....







5 kommentarer:

  1. Visst är vintern mysig, men man behöver inte vara i Sverige alla vinterdagar. Det är säkerligen lika mysigt på varmare breddgrader. Vinter är ju inte det samma som snö.....i varje fall inte i Skåne. Var det medicinskt godis du käkade igår eftersom du mår bättre idag? Var köper jag det? Känner att jag har lite krämpor. Kram

    SvaraRadera
  2. Just det jag menar att det är perfekt att åka iväg ett par veckor mitt i vintern...Nej något medicinskt har jag inte tagit sedan i går morse. Då hade ju värken redan börjat ge med sig. Men lite vanligt hederligt godis kan man väl alltid vara värd....Kram

    SvaraRadera
  3. Skönt att det är bättre!
    Kuba eller Jamaica låter ju spännande :)

    SvaraRadera
  4. Tack:) Ja det är lite hit och dit...Men mest bättre. Kuba känner jag för...Men det kostar ganska mycket mer än tex Canarieöarna.Så vi får se.

    SvaraRadera
  5. Bra att det är bättre med baksidan. Det är alltid trevligt att ha något att se fram emot. Stort som smått.

    SvaraRadera