lördag 16 augusti 2014

Ännu inga bilder.

Ja den rubriken var ju inte särskilt rolig eller genomtänkt den heller....

Det ser ni ju själva att det saknas bilder.

Tre dagars konferens i skåne har jag genomlidit den här veckan. Eller jag har faktiskt inte lidit alls.

Nej att få bända loss fotbojan och lämna hemmakontoret några dagar mår jag bara bra av.

Nu är jag taggad att sälja igen och kanske står jag ut ett halvår till. För det här att sitta hemma och jobba har både för och nackdelar. Jag längtar ut. Hur man än tänker så är det ute på fältet som det händer saker och det är inte lätt att förmedla allt på telefon....Under de här dagarna träffas företagets alla sju säljkårer inkl chefer och kunder. Då när jag språkar med "utesäljare" och hör hur stressigt och många gånger tufft de har det. Då blir jag ännu mer sugen på att få börja där ute igen....Jag älskar att ha piskan på ryggen och se tydliga resultat av det jag gör och kan påverka...

Hmm vi får väl se vad som händer  framöver.


En konferens innebär ju en hel del jobb och mycket ny information att ta in. Men det händer alltid roliga saker också.

Den här gången fick vi testa på att köra Segway.......Jäklar i min lilla låda vad sköj det var.
Jag var skitnervös och trodde aldrig att jag skulle fixa det. Men det var mycket lättare än man tror och vi fick öva en stund före tävling och jag tror att alla tyckte det var lika skoj. Mitt lag kom tvåa......Tänkte bara nämna det;)

Hur mår då mina fötter? Undrar vän av ordning.
Tack ganska bra.....Jag valde att gå i sandaler hela dagarna och kvällarna. ( Utom tisdag morgon då jag fuskade och gav mig ut på en PW med en kollega).....

Väl hemma igen har jag vårdat såret med att fotbada i såpvatten och torka ut. I går vågade jag mig på en löptur med extra tjock compid+. Det funkade bra och läker nu fint.
Tack för att ni frågade;)


På Tisdag väntar Blodomloppet i Jönköping och på Lördag Midnattsloppet i Göteborg......

Ha en skön helg alla goa!

4 kommentarer:

  1. Jag kan tänka mig att det är skönt att komma ut och träffa andra. Trotts att det är skönt och praktiskt att jobba hemifrån.
    Vad jobbigt att du inte fått ordning på fötterna ännu. Kul att du ska köra 2 lopp snart, hoppas fötterna vill sig väl då.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fötterna klarade första loppet;)
      Kram

      Radera
  2. Så det händer saker på lördag också. Går det loppet inne i Göteborg?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det går från Slottskogen och till Slottskogen;))

      Radera