lördag 9 augusti 2014

Bildproblem:(

Nu ligger alla mina bilder från sommar/semester i mobilen och bara vägrar flytta in i datorn....

Så nu har jag  två val:

1. Vänta ännu ett tag med att komma igång här på bloggen.

2. Skita i bilder och köra bara text tills jag får tid att lösa problemet.















Här skulle det då ha varit en bild;).

Men jag kör på utan och så får jag ta och visa er mina semesterbilder senare.


Det går riktigt bra med mina planer inför årets tjejmil i Stockholm......Som ni kanske kommer ihåg så sa jag förra året att om jag någonsin skulle ställa upp igen, så måste jag antingen gå ner 20kg eller bli 10 år yngre.

Jag har faktiskt nästan nått halva vägen.....Vilket av alternativen får ni gissa själva.

Jag har fått bra flyt på löpträningen och även cyklat och tagit snabba promenader i stort sett varje dag i sommar och det har gett resultat.....Det enda smolket i bägaren är att min ena häl/hälsena/vad är helt emot att jag överhuvudtaget använder mig av den foten. Att försöka springa/gå eller cykla på bara en fot fattar ju alla att det är omöjligt.

Nu är jag ju både envis och tjurig som en gammal get. Så jag kämpar på väl medveten om att detta kommer att straffa sig.

Men nu har jag tre viktiga lopp framför mig och sedan ska jag gå till farbror doktorn och se vad han säger om det hela.


Fastedieten 5:2 som stora G och jag började med i Oktober har ju självklart hjälpt till att minska på belastningen.
Nu har vi haft ett långt uppehåll över semestern. men redan min första arbetsdag var jag.På att igen. Nu hade stora G nått sitt mål och valde att inte hänga på . Vilket gör att det är lite tuffare för mig .

Dagens motion bestod av en sk PW 7 km och sedan var planen räkfrossa med rosévin på trädäcket.
Så ville inte vädergudarna som valde att sätta på högtryckstvätten och tydligen tänker köra den varianten hela kvällen...


Tror nu någon att jag tänker låta min kväll förstöras av det?..

Fel, fel, fel.....

När jag duschat tog jag helt enkelt på mig pyamas och så gjorde övriga familjen också. Så nu kör vi pyamasparty/räkfrossa/tända värmeljus inne istället om en stund.

Ha en riktigt skön Lördagskväll!!!

Här får ni en bild till som inte finns;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar