söndag 17 augusti 2014

Men vad det regnar HELA tiden;))

Idag regnar det verkligen hela tiden och genast känns det som att det regnat i veckor.....

Sol och bad känns avlägset och inte är det lätt att ge sig ut på träningsrundor i skogen heller.

Nu får vi vara nöjda med den träning vi har i benen inför blodomloppet på Tisdag.

Förra året var första gången lilla B och jag sprang ett lopp tillsammans och för henne var det första gången någonsin hon sprang 5 km....

Eftersom jag fortfarande inte hittat felet om varför jag inte kan flytta över mina bilder från mobilen längre. Så grävde jag lite bland gamla bilder i datorn. Jag hittade de här två som togs efter målgång Blodomloppet 2013.

Så här ser äkta löparglädje ut!!!!

11 kommentarer:

  1. Naturligtvis håller jag tummarna hårt på tisdag.Lycka till! Kram

    SvaraRadera
  2. Godmorgon och ha en bra vecka

    SvaraRadera
  3. Här har det hänt en del ser jag , bloggen har fått lite nytt utseende.
    Kul med ett lopp, kör ni 5 km i år igen ihop ?
    Jättefina bilder som verkligen visar glädjen med löpning.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska jobba lite mer på Bloggens utseende....Ja vi körde ihop. Det är ju ett av få lopp man kan springa tillsammans med barn. Så det vill vi göra:)

      Radera
  4. Känns som om hösten är här - märkligt. Blodomloppet ska nog gå bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den kom så oväntat, den där hösten;) Blodomloppet var kul men lite blåsigt.

      Radera
  5. Oj vad tiden går! Hoppas det går/gått bra i loppet.

    SvaraRadera