tisdag 30 april 2013

Upprepningar!

Märkligt vad livet upprepar sig och hur bundna vi är vid traditioner.......Tänker jag nu:)

Jo jag sitter här och tänker som så många gånger förr: Att nu ska jag ta och skriva lite i min blogg...

Men vad katten ska jag skriva om. Jag vill ju inte att min blogg ska bli en tråkig , gnällig, butter och misslyckad surpuppas blogg...

Jag vill ju inte heller att den ska bli en enda repris av sig själv.....

Så just när jag tänker skriva om en sak. Då inser jag att det där skrev jag ju förra året:(

Ibland inträffar saker som det jag skrev om i förra inlägget och då faller det sig naturligt att man skriver av sig sin frustration. Det blir ju lite som att skriva dagbok och få ur sig sina känslor......

Dumt och tråkigt för det drabbar ju klart alltid någon annan som har en annan syn på vad som hände.
Även om jag inte använder namn på personer så kan någon/några känna sig utpekade och det ber jag om ursäkt för......

Nu ska jag försöka hitta tillbaks till mitt gamla sätt att skriva och då hamnar jag i den här återvändsgränden.......Det där har jag redan skrivit om...bla,blabla,bla....

Hmm så vad göra?

Ta på mig skorna och gå och köpa mjölk....Sedan kanske jag kommer på något kul att berätta:)

Annars önskar jag er alla en trevlig Valborg och solig 1 Maj:)

6 kommentarer:

  1. Äsch, det är inte så noga.. Vi har inte så bra minne nu förtiden förstår du ;)

    SvaraRadera
  2. Man måste inte skriva kul. Vardagen är NOG så spännande:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spännande ja då är det ok....Men inte tråkig:)

      Radera
  3. Jag känner igen den där känslan att bara skriva om saker MEN som sagt så är vi ganska glömska så jag uppfattar inte att du skriver om ( har ju inte hängt med så länge heller ) . Så fortsätt du att skriva så läser jag gärna :)

    Ha en fin 1 maj
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. slänger nog in ett och annat inlägg i fortsättningen också:)

      Radera