torsdag 16 maj 2013

Insidan som räknas....

Racksingen vad fort den här veckan fes iväg då...
4 dagar som en raket.....

Nu börjar nerverna inför helgens stora lopp att göra sig påminda, Ont lite här och lite där och som vanligt känner man efter riktigt ordentligt, så nog tusan har man en förkylning på gång också.

Men nu kom jag plötsligt på att jag ska ju inte tävla i helgen......Jag har ju hoppat av GV och vips så var alla "sjukdomssymtom" som bortblåsta:)

På Lördag tar lilla B och jag tåget till Göteborg för att heja fram D och alla andra som kämpar sig runt i den "tropiska" värmen som väntas.
Sedan på Söndag är det hennes tur att göra debut i lilla GV....

Så den här helgen blir det lugnt med trädgårdsfix......

Tittade förresten ner i en av mina tulpaner idag och nog stämmer det att insidan räknas.
Något att tänka på för alla som är så utseendefixerade.....Det handlar väldigt mycket om att ha den perfekta kroppen och ett vackert yttre för många nu för tiden. Men en vacker insida vinner i längden:)

2 kommentarer:

  1. Du har helt rätt. Visst är det insidan som är viktigast. Det yttre är ju bara ett skal. Jag håller tummarna för lilla B. Hoppas det blir bra "springväder".

    SvaraRadera