måndag 27 februari 2012

En inte helt vanlig Måndag!

Denna Måndag blev inte riktigt som andra Måndagar.
Om man nu kan
säga att Måndagar brukar vara på något särskilt sätt;)

Hur som helst så började min Måndag i Jönköping: Möte med min Coach på TRR. Den mannen har en fantastisk förmåga att få mig att må bra. När jag sitter där och pratar om mitt arbetssökande så får han mig alltid att tycka att jag är BRA,BÄTTRE och BÄST. Enligt honom så kommer jag snart att ha hittat mitt drömjobb. När jag går därifrån känner jag mig alltid peppad och stark. (Det brukar hålla ett par dagar.)

Så när jag nu ändå var i stora staden passade jag på att titta in på löplabbet för att snacka lite om min totala avsaknad av fettkuddar under hälarna.........Det blev en dyr historia;)
Nya utprovade skor med specialsulor ska göra susen....Slipper jag ha tusen nålar i hälarna efter att ha tränat så är det värt varenda krona......Efterssom jag dessutom är så himla BRA att jag snart har ett jobb igen, så har jag säkert råd med det;)

Har sedan bara hunnit med en liten promenad idag. ( Förutom allt spring på löpbandet på Löplabbet.)
En annan sak som inte var så kul idag: Snön började falla igen:((

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar