torsdag 23 februari 2012

Jacka på och Jacka av...

Igår känns det som att hela dagen gick åt till att slita på dragkedjan till min jacka.....Började med att åka till gymmet (Jacka på, Jacka av.) Sedan hem igen (Jacka på Jacka av.) Promenad för att hämta Bettina på skolan (Jacka på) Hem igen (Jacka av.) Följa Bettina till dansträning,passade på att gå och handla lite. Sedan hem med varorna (Jacka på, Jacka av) Så var det dags att hämta hem flickebarnet;) (Jacka på, jacka av.) Kan man räkna dragkedjeuppochnerdragning som träning;).

Fast jag var faktiskt riktigt duktig på gymmet också. 25 min på det urtråkiga löpbandet. (Hatar verkligen att springa på det.) Sedan 10 min på crosstrainern. Känns i benen idag:)

Fick ett spännande SMS igår: Det hade pratats om mig.....Någon kanske ringer:)) Ska väl inte hoppas för mycket. Har ju blivit besviken så många gånger nu. Men kanske är det min tur nu;)

Nu ser jag solen titta fram. Det ser ut att bli en underbar dag = långpromenad minst 90 min.

Föresten så föddes det en liten prinsessa i natt. En ny tronföljare i Sverige....Kvinnorna tar över:)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar