fredag 24 februari 2012

Vår nu eller?

Undrar om det var våren som hälsade på igår? Så underbart väder.....Nästan som att stiga av planet på semester sa Bettina när vi gick ut vid 16.00 tiden på eftermiddagen. Nåja lite överdrivet....Men det var helt fantastiskt.

Jag tog den där låååång promenaden i rask takt och bara njöt. Blir helt klart färre besök på gymmet när man kan vara ute och njuta.

Sedan hade "Helena på Citronodlingen" lagt ut ett foto på citronträden på sin blogg igår och det påminde mig om hur fantastiskt vackert det är på Sicilien. Så nu längtar jag ännu mer till Maj månad:)

Som om det inte var nog med att solen sken och allt var toppen. Jag fick det där telefonsamtalet.......Någon vill träffa mig för att diskutera en ev tjänst. (Känns lite som att bli uppraggad). Nästa Fredag vet jag mer om det.

Nu ska jag upp till Jönköping på ett möte med information om bemanningsföretag. Åker dit mest för att träffa folk. Det är det jag saknar mest nu när jag går hemma, så jag tar alla chanser.

Hoppas att den här dagen blir lika underbar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar