onsdag 22 februari 2012

Naveln i ryggraden!

Hur närmade jag då mina mål igår?;)
Inte så mycket kan jag väl erkänna......Hade ingen lust att gå till gymmet. (Lite träningsvärk och lite latmask.) Men jag körde ett pass Pilates på min matta framför DVD filmen. Det är faktiskt en skön motionsform..Fast jag har lite svårt att få till vissa rörelser. Tex: Förläng högerben och vinkla samman hälarna???? Eller : Varje gång du andas ut pressa naveln in mot ryggraden???? Hjälp min navel sitter på magen inte ryggen;)
Sedan gick jag 30 min genom skogen för att hämta Bettina på skolan. Det var helt underbart väder och jag bara längtar efter att marken ska torka upp, så att det går att springa utan flytväst. Såg annars massor av joggare i går. men det är den sorten som springer på gator och torg. Inte som jag som gömmer mig i skogen rädd att synas........

Inte heller gick det så bra på jobbsökarefronten igår. Endast förskolelärare, hemspråkslärare Moldaviska,Tandläkare, Hjärnkirurger och Pizzabagare hade tur i gårdagens lotteri.....

Men idag så ska jag........;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar