onsdag 29 februari 2012

Stavpremiär!

I dag åkte stavarna fram. Mina kära bungypump fick följa med ut i skog och mark.
Tanken var att gå en rask runda på ca 60 min. Så jag laddade med att klä på mig GPS klockan, fram med stavarna och iväg.......Redan efter ca 150 m var jag ifatt en grannfru som planerat att lufsa runt samma runda.......Valet var ganska enkelt. Jag saktade ner farten och tog sällskap.Rundan tog 90 min istället. Men det var så trevligt att gå och prata så det var värt ett lugnare tempo.

Löparskorna fick vila idag. Pga träningsvärk i vader och skinkor;) Hälen mår inte helt bra. Men absolut inte sämre. Så i morgon kör jag fullt igen....

På jobbfronten såg jag att ett av de företag jag sökt till åkte iväg på konferens idag. Ansökningstiden till den tjänsten gick ut för lite mer än en vecka sedan och jag är fruktansvärt besviken att jag inte blivit kallad på intervju:( Hade så gärna velat ha det jobbet. Det kändes så rätt:(
Så nu tänker jag svära lite: &%/)?#"!%&=?---.Pust! Det var skönt:)

Fick en inbjudan till barndop idag :) Blev så glad.....Ska bli jättekul att träffa en del av släkten som vi inte sett så mycket. Kanske kan kombineras med en vandring på skånska stigar;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar