fredag 2 mars 2012

Besviken IGEN:(

Som sagt var. Saker blir inte alltid som man tänkt sig. Eller som det känns just nu: Saker blir aldrig som jag tänkt mig:(
Jag är helt klart deppig och det har jag all rätt att vara om ni frågar mig.
Förra veckan blev jag som det kallas "headhuntad". Någon ville träffa mig för att diskutera en ny tjänst. Ett företag hade fått in nya uppdrag och behövde starta upp en ny tjänst för att ro det hela iland. Eftersom det rörde sig om en nästan identisk roll som jag haft tidigare. Så tyckte de att jag var som klippt och skuren. Självklart blev jag glad och smickrad över att var utvald. Hela veckan har jag längtat till Fredag då vi skulle ses för att komma överens...........Men så i går.....Mitt under värsta migränanfallet ringer de upp mig igen: Tyvärr kunden har hoppat av. Så i nuläget finns inte utrymme att utöka....Vi är hemskt ledsna.....Du var klockren....Hoppas vi kan återkomma längre fram om det blir aktuellt...Bla,bla,bla:(((
Tillbaka på ruta ett.
Men trots att huvudet just nu känns som ett vakuum efter migrän och en och annan tår. Så tänker jag inte ge upp om nu någon trodde det.
En 5 km promenad med sambon i dag på lerig landsväg och sedan 4 km upp med Bettina till kompis. Om en stund samma 4 km för att hämta henne ska väl hjälpa till att rensa hjärnan lite.
Tänker bara avsluta fikan. Te och muffins för det är jag värd idag:)
I morgon är en annan dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar