torsdag 8 mars 2012

Julesnön den faller!

I dag blev det plötsligt vinter igen.Stora flingor faller och dessutom är det kallt......Inte riktigt vad man önskar sig nu. Men nåja ett och annat återfall brukar ju vintern ha innan den släpper taget.
Tids nog blir det VARMT och SOMMAR:)

Träningen blev av förklarliga själ förflyttad till gymmet idag. 60 min körde jag stenhårt både styrka och kondition..........Om nu någon undrar varför jag fortfarande är lika stor. Trots att jag tränar och håller på flera dagar i veckan. Ja då kan jag bara försvara mig med god mat, fika ,godis och inte att förglömma vinet på helgen. Visst hade jag önskat att några (ca 20) kg hade stannat kvar på gymmet eller ute i löparespåret. Men eftersom jag mår bra och har bra värden så är jag helt enkelt inte beredd att offra min livskvalitet;)

Så idag firade vi kvinnodagen med att äta våfflor, sylt och grädde och det kändes så helt ok.

För några år sedan fick jag den här fina buketten av min sambo på kvinnodagen.....
Det var då det!
 Jag har nog genomgått en viss värdeminskning sedan dess för idag får jag allt köpa mina egna tulpaner;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar