söndag 25 mars 2012

En underbar dag i livet!

Den här dagen blev exakt så fantastiskt underbar som bara är möjligt tror jag:)

Jag vaknade tidigt.(Alldeles för tidigt.)


Förmiddags fika med HELA Familjen: Båda mina söner, svärdottern och lilla goa fina Bella kom på besök.

Många våfflor blev det och goda. (Även om jag personligen hade kunnat ätit papper bara för att få ha mina älskade nära en stund)

Underbart är kort och efter någon timme var det dags för alla att återvända till sitt.:(







Vi gav oss ut på långpromenad. Två och en halv timme ute i strålande vårsol. (Man blir ju bara så lycklig.)


Kolla bara in dessa vackra krokusar!!!!






Eller årets första vitsippa!!!!


Eller fjärillen som fladdrade omkring:)


Våren måste väl ändå vara den bästa årstiden?

På hela den här dagen har jag inte tänkt en enda gång på hur det ska gå med jobb den här veckan. Inte känt av den vanliga Söndagsångersten om att ALLA andra har ett jobb att gå till.........Så lite drogad blir man allt av våren:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar