fredag 23 mars 2012

Kan det vara vårdepp?

Man kan inte alltid vara på topp......Man måste väl inte alltid vara på topp?.....Ibland får man väl känna sig mindre på topp eller helt i botten?

Just så känner jag mig idag. Trots att solen skiner och det är varmt ute och att jag började dagen med ett joggingpass på 4,5km. (Som gick kanonbra.) Trots att jag varit på en anställningsintervju som också gick kanonbra (Tror jag).......Eller kanske just därför.

Jag känner mig helt slut, urlakad, småknäckt och förbannat trött. Godissugen till max.......Men det är tre veckor kvar av mitt uppehåll. Så jag tänker inte trilla dit.


I morgon är det öppet hus på Bettinas skola och på eftermiddagen vårsoare på scouterna. Så hela dagen är inplanerad och jag ska vara glad och njuta av våren, solen, värmen och allt annat som jag älskar:)

I går hittade jag ju årets första Tussilago så vad tjurar jag för? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar