fredag 15 februari 2013

Det går mot ljusare tider....

I går när sonen ringde frågade han som vanligt: Annars då? Har det hänt något kul?.......

Neeej svarade jag...Inget kul alls:(

Men usch och fy och dags för uppryckning nu......Nog sjutton har det hänt något kul:)

Men just då och just nu kommer jag bara inte på det;)

En sak var ju kul eller trevligt eller vad man ska säga . Det var att Bettina fick 100 kronor i Alla hjärtansdags present, att göra vad hon ville för.

Hon valde att köpa pennor och skrivböcker på Unicefs gåvoshopwww.unicef.se. Där det sedan skickas vidare så att alla barn ska kunna få en utbildning.......Det ger hopp inför framtiden!!!!

Sedan går vi ju mot ljusare tider så snart mycket snart kommer jag nog på massor av kul saker:)

Detta är glada kor på grönbete;)
Nu tar vi helg!

8 kommentarer:

  1. Visst är det härligt:-)

    SvaraRadera
  2. Vi inte bara går mot ljusare tider det har redan blivit såå mycket ljusare . Klart du kommer på något mer positivt även om vissa dagar känns helt off .

    Ha en fin helg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart och visst är det lättare att vara positiv när våren närmar sig!

      Radera
  3. Ja det närmar sig snart med stormsteg till våren o värmen

    SvaraRadera
  4. Sv : Visst känns det skönt att ha hittat träningen . Jagär mest lite sur över att jag inte befinner imig i Mora i helgen för en dröm är att åka Tjejvasan och just nu känner jag att jag hade klarat det :( . Men jag satsar på nästa år och har en ny anledning att hålla igång träningen .
    Du har ju ett Göteborgsvarv framför dig så jag hopas du hittar lust snart så det inte blir för jobbigt . Men jag tror nog att inspirationen ligger där och lurar och bara det blir mer vår .

    Ha en riktigt fin helg
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra tänk att du satsar på nästa år.....Jag åkte tjejvasan 1994:)))
      Hade nästan aldrig åkt skidor och lovade mig själv att aldrig mer...Fast det var jäkligt gott att ha gjort det:) Men du fixar det hur bra som helst!!!

      Radera