torsdag 28 februari 2013

Solen gör underverk...

Vilken härlig vecka det har varit.
Solen gör att allt går så mycket lättare. Jag tycker att alla kunder är gladare och trevligare och mycket mer köpbenägna än på länge.
Kanske beror det på att alla blir piggare av solen. Eller att jag låter piggare och gladare. Förmodligen en mix av båda:)

På lunchen idag tog jag min snabba promenad i skogen och plötsligt fick jag sådan fruktansvärd lust att plocka blåbär......Hmm det fanns inga:(.

Inte där ute. Men i frysen hittade jag små blå sommarminnen och nu står det en härlig kaka i ugnen och bara väntar på att vi ska Torsdagsmysa:)


6 kommentarer:

  1. Mums! Jag skulle också vilja torsdagsmysa med en blåbärskaka.

    SvaraRadera
  2. Det är härligt när man kan få botanisera i frysen och finna sommaren där!

    Här i skogen finns det gott om blåbär och i år hoppas jag kunna plocka riktigt mycket. Jag är lite rädd ör fästingar, men man får väl klä sig väl i stövlar och långbyxor.

    Ha en skön helg!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch ja fästingar är jag också rädd för....

      Radera
  3. Solen är verkligen härlig och folk kommer ut från sina hem och är glada och trevliga ( oftast )
    Men hi hi blåbär får du nog lugna dig med :)

    Ha en skön helg
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu vaknar alla från sitt vinter ide:)

      Radera