fredag 1 februari 2013

Det ska kanske inte alltid vara så jäkla roligt......

Veckan som varit skulle jag vilja gräva ner djupt ner i mörkaste underjorden.

Jag har fått veta saker som jag säkert hade mått bättre av att inte veta.

Det har påverkat mig negativt och gjort att jag under flera dagar inte presterat det jag vill. Så är en ond cirkel igång......För när jag presterar dåligt så mår jag ändå sämre och sedan presterar jag ytterligare sämre mm.mm.mm osv.....

Helgen ska därför bli fantastiskt bra. Det har jag bestämt!!!!

Nu har jag unnat mig en bukett tulpaner och bakat en morotskaka:)

Om en stund tänker jag dessutom ta mig ett glas vin.....Så det finns  hopp om livet och det ska nog kanske inte alltid vara så jäkla roligt? Vad vet jag;)


Men skål på er gott folk!!

6 kommentarer:

  1. Det är ju inget roligt när det inte är roligt, å andra sidan kanske det inte skulle vara lika roligt när det är roligt om det alltid var roligt... Vad vet jag...
    Hoppas det inte var alltför dumma saker du fick veta...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Exakt så är det ju Helena....
      Tillräckligt dumt för att jag önskar att jag sluppit upptäcka det..

      Radera
  2. Din helg blir säkert toppen. Vin är ju en bra början. Det blir samma här. Försök glömma det trista och tänk på en massa kul saker i stället. (Jag sitter fortfarande och skrattar åt din kommentar hos mig.) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. :)) Hoppas din helg blir toppen Gunnel! Kram!!

      Radera
  3. Om det var roligt alltid skulle man nog inte uppskatta det heller...Hoppas du får njuta av helgen och att nästa vecka blir bättre!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nästa vecka kan inte bli sämre:(
      Kram1

      Radera