fredag 22 februari 2013

Förändringens tid är här....Eller kanske inte;)

Nu händer det saker heeela tiden.......Först ett telefonsamtal som inte var alls roligt.
Sedan ett annat samtal från oväntat håll som var jätteroligt och kanske skulle lösa det som det första ställde till;)

Ett par dagar senare ett nytt oväntat glädjande samtal som gav hopp.......Och så nu ett till som kanske förändrar tillbaks allt där det började.....

Haha och mitt i allt detta är jag hur lugn som helst och bara väntar. För på ett eller annat sätt blir det säkert hur bra som helst till sist:)


Så skönt känns det att inte oroa sig. Saker som man inte kan styra över är det bättre att bara låta hända och se vad det för med sig.......


Någon som är nyfiken nu va?;)))




6 kommentarer:

  1. Klart som korvspad att man blir nyfiken när du är så kryptisk. Men du verkar ta det med ro, så jag antar att det kommer att bli hur bra som helst. Ha en jätteskön helg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så är det:) Hoppas din helg också blir skön Gunnel!

      Radera
  2. Det låter väldigt mystiskt!
    Jag hoppas att det leder till något gott.
    Tack för att du tittade in till mig och ha en riktigt fin helg du också!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja något leder det nog till och det blir säkert bra:)
      Kram

      Radera
  3. Nyfiken? Näe, varför skulle man bli nyfiken? ;)

    SvaraRadera