torsdag 28 november 2013

Latmansbloggen:)


Sitter här och funderar på om jag kommer att få till något bra blogginlägg i morgon...

Det stundar ju advent och stakar, lussekatter, stjärnor och pepparkakor pockar på och kommer nog att ta en stor del av min lediga Fredag..

Så risken är stor att det blir pannkaka av alltihop.

För säkerhets skull lägger jag in ett par länkar från förra årets adventsförberedelser.
En del av er läsare hade ju inte hittat mig då. Så kanske kan det roa någon.

Jag vet inte om det fungerar att göra så här. Men om det inte går att klicka så får ni väl klistra eller hur?
http://susmar64.blogspot.se/2012/12/kreativitet-och-talamod.html

http://susmar64.blogspot.se/2012/11/kondomer-i-lussebullarna.html

14 kommentarer:

  1. Det fungerade alldeles utmärkt att klicka. De inläggen var precis vad jag behövde. Jag tror jag har skrattat bort det mesta av förkylningen nu. Kram och lycka till med pepparkakshusbaket (för du hoppar väl inte över det i år?)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt att du börjar må bättre!!! Nja jag slipper nog inte ifrån detta året heller...Men det får bli det sista;)

      Radera
  2. Det fungerade så bra så.... Och nu har jag läst och fnissat. Tack för det. Det behövdes mitt i allt elände här. Tusen tack också för din fina kommantar inne hos mig.. KRAM

    SvaraRadera
  3. Åh vad skönt att jag kunde få dig att fnissa idag....Det behövde du...Viktigt att kunna både gråta och skratta när man fått sorgliga besked.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vad härligt att läsa att det finns fler vimspannor som jag :) En sån saffransfundering skulle jag kunna göra när som helst. Min mun är snabbare än tanken... :)

    SvaraRadera
  5. Där bjöd du på riktig lördagsunderhållning. Två riktigt härliga inlägg. Tack för dem.
    Önskar dig en trevlig advent.
    Kram.

    SvaraRadera
  6. Önskar en trevlig första ADVENT

    SvaraRadera
  7. Hej! Kondomer i lussebullarna, ja det vore något nytt. Då fick du välja vem du bjöd dem på...
    Jag äter inga bakverk så jag slipper just det bekymret. Däremot ska jag lägga in lite sill, strömming, och grava lax. Om jag orkar, annars köper jag färdigt. För många år sedan gjorde jag rågdegsinbakad julskinka, den var supergod, men värt besväret...njae inte egentligen. Går bra med färdigkokt också...
    Adventskram från pörtet

    SvaraRadera
  8. Inga bakverk?...Nja min julskinka vill jag nog göra själv....Men visst är det bra att det finns färdigt för den som inte hinner med:)

    SvaraRadera
  9. Ha,ha vad skönt med människor som bjuder på sig själv. Vilken tur att det blev saffran i bullarna. Hoppas din första advent blev bra även i år. Kram på dig och nu sparkar vi igång Måndagen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Ja nu är veckan igång. Spännande att se vad den tänker bjuda på:)

      Radera