söndag 4 mars 2012

Får man byta namn på saker hur som helst ?

Vasaloppet.....Vilken fantastisk upplevelse. I allafall när man sitter hemma i soffan och njuter av en alldeles för stor frukost:)
Fantastisk kille den där Jörgen Brink. (Rimmar föresten på Thorsten Flink:)).


Igår bestämde jag mig för att göra ett uppehåll i mitt godisätande......Tänkte att jag börjar på Måndag.
Så först måste jag ju då testa nya Marabou saltlakrits. Eftersom jag är den enda i familjen som äter
lakrits tvingades jag att ensam sätta i mig en hel 200grams chokladkaka på två dagar;) Har precis svalt sista rutan och lider nu av liiiite ångest.


Funderar lite på varför vissa saker heter helt fel och om man får byta namn på sånt man tycker är fel.
Tänker just nu på en träningsrörelse som kallas för plankan.......Den är tycker jag ganska tuff men rolig och oerhört effektiv.
Problemet är bara att när jag utför den...slutar det nästan alltid med att jag fallen ner på min  mage och liksom guppar runt en stund innan jag stannar. Alltså inte alls som en planka utan snarare en TIMMERSTOCK!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar