tisdag 20 mars 2012

Gratis är gott!!!

Ätit Sushi i dag igen:)) Blir bara mer och mer beroende för varje gång.......I dag smakade det dessutom EXTRA gott!
Min goa sushiätarkompis propsade nämligen på att få betala även för min portion.....Och som alla vet: Gratis är gott;)

Ytterligare vinst var att jag  inte tog någon cappuccino karamell efter. Håller mitt löfte att inte äta godis före skärtorsdagen.

(Om man nu inte räknar glass med både chokladöverdrag och nogaut fyllning som jag åt i helgen;))






Jaha undrar någon nu.....Varför har hon en bild på Sushi när hon länkade hit via Facebook med rubriken "Bara bröst"

Jo det var så att jag tänkte lura hit lite manliga läsare också:)))

Fast egentligen så var andledningen till att jag var i Värnamo idag att jag varit på mammografi undersökning.

Något som jag tycker är oerhört viktigt att uppmärksamma och som jag vill uppmana mina vänninor att alltid gå på när ni blir kallade.

Ingen träning idag. 50 min "råstyrka" på gymmet igår.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar