torsdag 29 mars 2012

Recept för att köpa mjölk eller?

Nu ska vi snart åka till grannbyns ICA affär. Vi har fått en inbjudan till kundträff där ikväll.
Det utlovas provsmakning, mattips, tävling för barn och musik underhållning.
För att krydda upp det hela får man dessutom en rabattkupong med hela 10% på allt man köper.

UTOM: Tobak:(Helt ok ingen av oss brukar den varan),
Spel:( Bara WF som gäller just nu.) Receptfritt: Men vänta nu....Mjölk är receptfritt. Ost också och kött och frukt och grönsaker och tvättmedel och alverdon  aha  ja jag fattar;)




I dag var den lilla gula bilen som stannar till vid vår brevlåda extra snäll....Han hade med sig detta från TEMA resor.

Nu längtar jag så jag nästan går i bitar:)

Dags att damma av Italienska språkkursen för nu är det nära:)








Blev så glad att jag bakade bullar som vi fikade på för att fira in att Bettinas Påsklov börjar i morgon. Sedan gick vi ut och räddade några stackars vårblommor från den snö som det varnats för.



Så nu är det dags för veckohandling........Eller hur var det nu? Behöver jag ha med alla recept eller inte ?;)                             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar