tisdag 13 mars 2012

Ny titel och lite tur i oturen;)

Nu har det varit två helt fantastiska vårdagar och det spritter i hela kroppen. Jag älskar våren!!!!
Har torkat tvätt ute och fått första brännan på nästippen..Helt enkelt underbart:)

I dag fick jag en ny titel att lägga till i mitt CV. Det ringde en dam från brottsoffer jouren.Något som tydligen är vanligt när man gjort en anmälan . Så nu kan jag kalla mig för brottsoffer....trots att inget blev stulet eller polisen ens orkade masa sig hit för att göra en sk brottsplatsundersökning. (Det ordet ger nog lite poäng i Wordfeud.) (Där jag heter susmar64 om någon vill spela.)

Dessutom blev denna soliga Tisdag något av en turdag för mig.. : Jag hade bokat in en Sushilunch med min bästa sushi ätar kompis. Så jag åkte ner till Värnamo och ställde mig förväntansfull utanför Halleluja. Där stod jag och stod och stod och väntade och väntade. Gissa vad? Ingen kom:(
Besviken och orolig gick jag in och beställde 8 bitar att ta med hem.

Väl hemma (där rätt telefonnr väntade),fick jag tag på vännen och vi hade helt klart missuppfattat varandra om vilken dag vi sagt:) Jag njöt av mina sushibitar och här kommer turen i det hela. Vi bokade om till nästa vecka och då får jag äta Sushi en gång till:)))


Men har jag tränat något då undrar vän av ordning?
Jaaaa det har jag: 4,5 km jogg i går och 60 min bungypump på lerig landsväg i dag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar