söndag 25 mars 2012

Sommartid!

Usch och fy....Varför ska man vakna så tidigt på en Söndags morgon när hela familjen är ledig?
Tur att det har gått över till sommartid, så att jag fick ställa fram klockan en timme. Vips så var det inte såååå tidigt. Hmmm 07.10:)


Tur hade jag igår också... Flera gånger faktiskt.....
Jag hade glömt ta in posten från i Fredags och där låg deklarationspapper för 2011. Eftersom jag varit helt övertygad om att jag skulle få restskatt, så var det ren högvinst att få se skatteverkets uträkning som visade ett litet knippe sköna lappar i återbäring:)

Eftermiddagen tillbringades på altanen för att bättra på solbrännan. (Med gott resultat.)

Tidigare hela förmiddagen hade vi varit på Bettinas skola och fått se en helt fantastisk musikal som de båda klasserna i tvåan genomförde. Den handlade om världens länder och det sjöngs och dansades så det stod härliga till. Min underbara goa tjej hade rollen som berättare och växelvis med en annan liten tjej guidade de publiken genom världsdelarna:)









Senare var det dags för Scouternas vårinsamling. Det såldes lotter och fika samt  hölls lite auktioner. Allt för att samla in pengar till barn och ungdoms verksamheten i Frälsningsarmen.

Gissa Vad????????


Jag VANN!!!!!!!:)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar