onsdag 12 juni 2013

Jag hade varit nöjd med en halvsanning;)

Efter en lång och motig dag på jobbet kändes det skönt att dra på sig joggingskorna och ta med sig lånevovven ut på en liten joggingrunda.

När jag grävde runt bland mina träningskläder hittade jag ett linne ,som jag tror att jag köpte förra året.

Då det var varmt ute så kände jag mig lite "wild and crasy" och tog på mig linnet som ärligt talat inte riktigt går ihop med mitt gäddhäng som gömmer sig lite överallt.


Men då lilla B fick se mig så utbrast hon: Mamma du ser ju ut som en tjugoåring:)

VA??? Säg det där en gång till.

Du ser ut som en tjugoåring i det där linnet.....

Menar du verkligen det?

Ja....Eller alltså på överkroppen då.....Om man tar bort huvudet också.....Ialla fall skulle linnet passa bra på en tjugoåring........


Hmm....Ärlighet varar längst. Men jag ångrar att jag frågade två gånger för jag hade kunnat leva med det första svaret en liten stund av självförnekelse;)))

8 kommentarer:

  1. Ja, som man frågar får man ju svar. Men du är nog 20 år på insidan....tvärtom är ju inte så bra./M

    SvaraRadera
  2. Haha! Nu kanske du inte är så frågvis nästa gång. Även om man kanske inte är eller ser ut som tjugo är det inget som hindrar att man känner dig som tjugo.Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får väl se om jag lärt mig en läxa nu;)

      Radera
  3. Ha ha ha! Nä, man ska aldrig skåda given häst i munnen. Nästa gång din dotter ger dig en komplimang, så ta emot den utan fler frågor :-)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajamen nästa gång ska jag bara suga åt mig:)

      Radera
  4. Skönt att komma ut och springa . Jag vill men är sååå trött efter resan .
    Ha en fin dag
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart att du är trött. Ni verkar ju ha haft det toppen men intensivt....
      Hoppas din dag blev kanon med mycket firande:)

      Radera