söndag 20 oktober 2013

Regn,rygg och råstekta rotfrukter.


 Funderar på om jag ska gnälla lite idag?

Men nej....Det tar jag nog och skiter i...

Så jag väljer att bara lite snabbt informera er om att min rygg strular igen:( Samma symptom som för ett par månader sedan.....Då gick det ju över på ett par dagar. Så det gör det säkert den här gången också...

Se där: Inget gnäll om ryggen:)

Sedan har det regnat nästan hela dagen:(.

Men en tipspromenad i regn (Särskilt när man pga ryggont får gå väldigt sakta) kan vara ganska uppfriskande. Att man sedan när man kommit hem utan minsta dåligt samvete  tar sig ett hett skumbad och bara njuter av sig själv och en tidning är väl helt ok?;)

Se där: Inget gnäll om vädret;)
Gottgottigottgott!


De råstekta rotfrukterna gjorde ju bara Söndagsmiddagen extra god...Så inget att gnälla om där heller.

I väntan på Smurfarna 2



I går var lilla B och jag på Bio och lite shopping. + att vi tog oss rätten att gå på Soja och äta mongoliskt.....

Det slank visst ner en och annan smurf också;)

 
En rakt igenom bra helg alltså....I morgon kommer en ny spännande dag i livet. Jag har ett viktigt telefonmöte pg....Kanske förändringar så småningom....

Vänta inte på att saker ska hända. Se till att få det gjort istället.




2 kommentarer:

  1. De där tungorna såg inte friska ut. Vilket bra motto du har. Kanske därför du inte behöver gnälla så mycket. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja inte alltid så lätt att följa. men jag brukar försöka och det gör det mesta lättare:)

    SvaraRadera