tisdag 27 november 2012

Blickar framåt!

Härliga tider....strålande tider:)

Jag roar mig med att kolla in vad jag har att se fram emot den närmaste tiden.

1. 10 månader och 9 dagar kvar till Tjejmilshelgen i Stockholm:) (Och så loppet då förstås.)

2.Ca 7 månader kvar till sommar semestern. ( Med allt vad det kan innebära.)

3. Mindre än ett halvår kvar till halvmaran. (Göteborgsvarvet 2013.) Gott om tid att träna;))).

4. Ca 7 veckor kvar till konferens med nya jobbet.....Spännande:)

5. 28 dagar kvar till sol och värme:)

6. 26 dagar kvar till Julafton.....26 härliga dagar laddade med julstämning:).

7. 10 dagar kvar till myshelg med Dennis i Götet:)

8. Bara några timmar kvar till min älsklingsvovve kommer till mig igen. ( Har fått äran att vara dagmatte.)
 
Skönt att ha några milstolpar att se fram emot om det känns tungt någon dag!
 

6 kommentarer:

  1. vad härligt o ha planer som mankan se fram emot

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om man tänker efter så finns det alltid något:)

      Radera
  2. Roligt med trevligheter att se fram emot:-)
    Det finns ju sådana nedräknings-sajter där man kan göra egna och lägga in i sin blogg. Jag hade en sådan till förra sommarsemestern. Kanske vore nåt för dig!?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bara man inte glömmer bort att leva i nuet;)

      Radera
  3. Svar
    1. Mitt lilla barnbarn;) Hon är underbar:)

      Radera