onsdag 21 november 2012

En spark i "bakdelen";)

Jodå så att.....Nu har jag allt kommit i mål i Tappa.se tävlingen:) I går tog jag de sista stegen in över mållinjen och är nu framme i Las Vegas......(520km på 48 dagar.)




Tävlingen pågår ju nästan två veckor till. Så jag får väl fortsätta att samla steg till övriga i laget.....Om alla i laget når målet är man med i en utlottning av resepresentkort:)


Helt otroligt vad steg det blir om man låter bli bilen och dessutom tvingar sig ut en sväng varje lunch....Trots stillasittande jobb har jag legat på ett snitt runt 13500 steg per dag...Inte så illa pinkat av en gammal märr;)





Nu måste jag ta tag i det där med träningen på gymmet igen.
Inte för att jag behöver....Jag har ju redan den perfekta kroppen;)
Men för att jag missade att säga upp medlemskapet i tid . I går kom en räkning på 3000kr för ett nytt år. Smålänning som jag är så känner jag nu ett oerhört sug efter att gå ner och träna. På Fredag tror jag att det får bli.

2 kommentarer:

  1. Jösses. Jag är glad om jag kommer upp i 1000 steg på en dag. det här mörkret är inte kul, och jag kommer helt enkelt inte ut. Duktig är du, det är helt otroligt.

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Testa att sätta på dig en stegmätare en dag. Det blir fler steg än man tror och då vaknar tävlingsinstinkten och man ser att ett extra varv här och trappan upp en gång till mm.mm ger steg. Det är skitkul att utmana sig själv:)

      Radera