torsdag 8 november 2012

Fredagspuzzel!

Jo som sagt var: Jag är ju ledig på Fredagar fram till jul.
Helt ok för min del;)

Kanske tur också. För annars vet jag inte hur jag skulle klarat av vissa Fredagar med min dotters schema.....

I morgon te.x: Hon cyklar till skolan ca 08.00 och kommer hem ca 13.30....(Då är jag helt ledig.)

Kl 15.00 ska hon vara i församlingshemmet för körövning till kl 16.30.

Kl 17.15 ska hon vara i en helt annan del av byn för att träna friidrott....Pågår till 18.30.

Kl 19.30 ska hon vara på skolans disco till kl 21.00......



Emellan alla dessa aktiviteter ska hon hinna äta, byta om, duscha mm.mm.mm.....

Till saken hör att han i huset jobbar kväll och måste då ha familjens bil. Hon får inte varken cykla eller gå själv när det är mörkt ute. ( Vilket det faktiskt är nästan hela tiden nu.)
Varken Bettina eller jag har fungerande lysen på våra cyklar.......(Fatta hur många steg jag kommer att samla i stegtävlingen i morgon;))

Tur att jag bara har ett barn;)))och lediga Fredagar:)

12 kommentarer:

  1. Ja vissa dagar är det fullt på programmet :)
    Men jag hoppas du får en bra fredag

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir säkert bra....Men man undrar lite hur barnen orkar?

      Radera
  2. Ska INTE skaffa mig nån stegräknare. Blir det 500 på en dag får jag vara nöjd.
    /Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då behöver du verkligen en räknare som sporrar dig;)
      Jag tar på mig ansvaret som din coatch;)

      Radera
  3. Vilken tur du har som har Bettina! Du kommer garanterat att vinna stegtävlingen. Ha en skön helg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den största lyckan för mig är att jag har Bettina:)
      Vinna stegtävlingen med ett stillasittande jobb 4 dagar i veckan blir nog svårt.....Men jag ger dem en match iallafall;)

      Radera
  4. Underbart med lediga fredagar(trots att jag valde att jobba på min...)så att du kan hinna med allt servande. Kan hon inte hoppa lite aktiviteter...hon kommer kanske att vara trött på discot!?
    Visst är det en stor lycka att ha barn, men samtidigt är det väldigt skönt när de är stora nog att fixa sina aktiviteter själva. Man ska ju trots allt bistå med all markservice hemma.
    Ha en fin helg:-)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo hon blev tvingad att hoppa friidrotten. Fattades en halvtimme på vägen för att det skulle funka;)

      Radera
  5. haha ja inget ont somhar nått gott med sig

    SvaraRadera
  6. Härligt att vara ledig! Fyradagarsvecka vore det allra bästa för alla:)
    Stor lördagskram!

    SvaraRadera