måndag 5 november 2012

Vill att alla ska må bra;)

Mörkt, grått och regnigt har November visat sig i år.....Jag vill inte klaga och försöker hitta ljuspunkter i alla väder.
Meeeen......Nu är det inte lätt alltså!

Man får försöka mysa till det så gott det går och se till att alla har det bra......

Skönt att trappan slipper frysa;)
 
Nu är det dags att klä på sig regnställ och reflexväst för att samla lite steg....
Förlåt vad sa du??? Hur det går med löpträningen?? ..........
Eh...hm....jo alltså....eller du vet...SUCK!!!
Kan vi ta det en annan dag;)

8 kommentarer:

  1. Nu mår jag toppen...tack vare dig. Så skönt det är att höra någon annan också berätta att energin inte är på topp alla dagar. Jag tänker skolka i morgon också. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad glad jag blir att du mår toppen:) Kram!

      Radera
  2. ja regnet är väl lika bra o försöka leva med verkar det som o mörkret faller ju varje november så du har nog rätt försöka tänka förbi detta o ha det bra ändå

    SvaraRadera
  3. Ja detta mörker är ju jättejobbigt . Min hjärna vill inte fatta att det inte är god natt när det blir mörkt. Samtidigt gillar jag verkligen vinter . Så kommer det bara lite snö så känns det lättare .

    Löpningen ja , har du sprungit Göteborgsvarvet förut ? Eller hur "bra" är du ! Skulle ju va grymt kul att orka sååå långt

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag har sprungit förut....Hela 5 gånger i min ungdom;))
      Förra året försökte igen efter 12 års uppehåll......Jag kom i mål och det var målet....Hade ingen tidspress alls...2013 hoppas jag på att orka springa hela och då helst på 2.30....Du skulle säkert fixa det om du ger dig sjutton på de:) Kram

      Radera
    2. Jag va där och tittade på min sambo i år och va grymt impad över att folk övrhuvudtaget kom runt . Jag ska absolut prova på GV någon gång , kanske siktar på 2014 då 2013 väll är fullbokad . Och jag siktar i så fall på att komma runt levande :)

      Du är ju grym som fixar ett halvmara !

      Radera