måndag 26 november 2012

Julfusk;))

Jag kunde inte hålla mig.
Redan för tre veckor sedan drack jag glögg.  I Fredags plockade jag fram årets första julprydnad.
I går bakade jag Lussekatter och nu är proppen ur...........



Idag spelade jag min favorit julskiva. Jag bara älskar den....
Nu ska den spelas varje dag fram till jul.


Inte kan jag hjälpa att jag älskar allt som har med julen att göra;)


Eftersom jag sedan drar utrikes mitt i självaste julhelgen och är borta både Nyår och Trettonhelgen, så måste jag väl för tusan gubbar och pirater få njuta nu.;)





8 kommentarer:

  1. Det gör du rätt i, passa på och njut!
    Jag har mellan springandet till vårdcentral och apotek hunnit sätta upp en adventsstjärna och en stjärngardin, så jag är på gång jag också.
    Fast jag tänder ingenting förrän tidigast på lördag kväll och glögg ska jag ännu köpa hem.

    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här...Stakar och stjärnor tänds först till Advent...

      Radera
  2. Det är lite som du säger att när man har tagit första steget så rusar man glatt vidare i julfixet. Och jag köpte min första hyasint i dag och fick genast lust att adventspynta . Blir nog julmusik och fix i morgon .

    Sv. Ha ha nej jag sköljde inte med kaffe . Gick mest runt med borsten i mun i väntan på att jag skulle ta tag i saken att borsta . Fick dock problem när jag skulle dricka mitt kaffe :)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Julmusiken är ett måste när man fixar:)

      Radera
  3. Svar
    1. Så så Helena....sitt nu ner och andas luuuungt;)))

      Radera
  4. Klart du får! Själv väntar jag.
    Kram

    SvaraRadera