söndag 11 november 2012

Mot Göteborg!

Äntligen hittade jag mina löpardojjor igen.....De har varit spårlöst borta sedan slutet av September;)

Å de va inte sant , å de va inte sant.....För jag har bara inte letat....

Nytt jobb i kombination med mörker och andra saker. Har gjort att jag faktiskt inte har varken sprungit eller varit på gymmet sedan slutet på September.

Men nu jäklar;) I Fredags blev det lite ändrade planer pga att tiden helt enkelt inte räckte till:(
Vi blev tvingade att välja bort Bettinas Friidrottsträning för att hon skulle kunna gå på discot.

Det innebar ju också att jag inte alls fick ihop så många steg som jag planerat.....Att hon dessutom fick åka med en kompis föräldrar fram och tillbaks till discot gjorde att jag hamnade i soffan med popcorn i stället.

I går passade vi lilla "GoBella". Så då blev det åtminstone en långpromenad.


Men samvetet har ändå gnagt i både mig och Bettina över den missade träningen i Fredags.

Så idag åkte skorna på.....Tillsammans joggade vi sakta två km och sedan ökade jag lite och tog ytterligare två själv.......

Så helt underbart var det i ösregnet.....Nu är jag på gång igen och tänker ta mig tusan få upp flåset ordentligt för här kommer nu mitt nästa mål: Göteborgsvarvet ska i år inte ta mig mer än två timmar och 30 minuter.....Så är det....Nu är det sagt och då får jag stå för det eller hur?


Bettina och jag ska åka till Göteborg redan nu i December för att hälsa på "GoDennis" en helg....
Lite Julmarknad på Liseberg blir det också:)

I övrigt så är trappan klar, hösten pågår för fullt, farsdag är firad, Så mycket bättre var halvbra igår men  Miss Li har en underbar stil och jag älskar hennes klänningar och hattar...(Om jag vore tjugo år yngre så skulle jag apat efter henne.), Ny vecka väntar och jag älskar mitt jobb:)

8 kommentarer:

  1. När är Göteborgsvarvet? Jag tycker du har superbra idéer när det gäller firande. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju inte föränn Maj nästa år 2013:) Jag skrev lite fel där;))

      Radera
  2. Åh, jag vill också gå på Lisebergs julmarknad! Du är smart som lovar om Göteborgsvarvet redan nu, för vi kommer att ha glömt bort det tills dess ;)

    SvaraRadera
  3. Du får gärna följa med oss dit;)Hmm GV genomskådad (Fniss fniss).

    SvaraRadera
  4. snygg trapp ja det blir nog inget julgöteborg för oss vi hade pratt om det men nu verkar det inte finnas tid över :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man kan inte hinna allt...Ni får ta det nästa år:)

      Radera
  5. Härligt att se fram emot julmarknad på Liseberg. Brukar vara fantastiskt vackert! Och att hamna i soffan med popcorn istället för att ut och tröttköra sig låter som min melodi. Jag hade nämligen också popcorn i soffan i fredags. Gött. Och att jag inte ränner runt i skogarna har jag inte minsta lilla dåligt samvete för. Så de så.

    Sköt om dig och ha en go vecka.
    Kram

    SvaraRadera